Media Potentia Oy uskoo printin tulevaisuuteen

Media Potentia Oy teetti lukijatutkimuksen Ammattikorkeakoulun Proakatemialla.

Lukijatutkimuksessa kysyimme A&K Omakoti -lehden lukijoilta mm. heidän tottumuksistaan lehden luvussa. Vastaus kyseisessä kohderyhmässä oli selkeä. Suuri enemmistö omakotiväestä halusi lehtensä printtinä.

Tulos ei toki ollut Media Potentian Omakoti-tiimille yllätys. Mediatutkimusten mukaan printti menestyy tulevaisuudessakin pitkälle, jos muistetaan muutama asia: etsitään teräviä kohderyhmiä ja tuotetaan laadukasta sisältöä. Aika, jolloin suuri jakelu riitti ideaksi ilmoittaa lehdessä, on ohi.

Tätä kohderyhmäajattelua Media Potentia Oy:ssä toteutetaan menestyksekkäästi kolmessa lehdessä. A&K Omakoti jaetaan miljoonaan pientalouteen, Asunto & Kiinteistön kohderyhmänä taas ovat asunto-osakeyhtiöiden hallitusten puheenjohtajat. YritysForum jaettiin 17.10.2012 32 000 pirkanmaalaiseen yritykseen.

Media Potentian seuraava lanseeraus on Kodikas-lehti. Kodikkaalle ollaan rakentamassa laajaa valtakunnallista noutopisteverkostoa. Lehti tulee kuitenkin ilmestymään alueittain paikallispainoksina.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *